《在教會單身沒有女》系列二十四 之終於講到弟兄嘅問題

馬斯特
5 min readSep 15, 2020

--

你的樣子如何,你的日子也必如何

其實唔係唔知,一般教會女仔對弟兄嘅批評係乜,係覺得我地悶,唔識氹人,唔識照顧女仔感受,唔似出面啲男仔咁好玩,咁識氹人,咁多花臣。

有時候作為一件資深單身弟兄係好難做,自細返教會我地被訓練成一班乖乖仔,目不斜視,正襟危坐,唔好同異性有任何身體接觸,崇拜有女仔著背心短褲千祈唔好望,你一望呀,比隻匙羹你挖一隻眼出黎,一隻眼落地獄都唔好全身落,對女仔唔好口花花,唔好講野無黎正經,淫詞妄語一句不能出口,要講造就人嘅說話,要尊重女仔,唔好睇咸片,唔好打丁丁,出黎食飯要拉櫈斟茶遞水,最好主動埋單,唔好AA制。

突然間到咁上下年紀,又比人嫌我地太悶太正經,唔識講野氹人,唔夠浪漫又無情趣,唔理解異性心理,唔識解讀啲暗示,激嬲人又唔知,同我地講乜野「女仔都係要氹嘅~~~~」。大佬,我係教會黎黎去去學果招叫「先求祂的國和祂的義」、「賢惠的妻子是耶和華所賜的」,無人話過比我聽仲要學識降龍十八掌、伏虎羅漢拳、金鐘罩、冰火五重天同六脈神劍。教會「在世間尋覓愛侶」個syllabus無教喎,而家突然話要考,仲問我做乜唔識。簡直係叫一個足球員剎時間去改打籃球,仲要佢射三分下下穿針。好似我地背脊有個制,一拍著左就可以口甜舌滑識氹女仔,一熄左就變返正經八百,出口成文,可以坐底查經。

因為過往呢啲教導,令教會弟兄普遍係好缺乏實戰經驗與異性相處,並且以談戀愛為目標,要去到想再進一步時應該點做,到真係鍾意咗一個人,除左私底下祈禱,閱讀相關屬靈書籍,咨詢屬靈長者,尋求上帝印證同搞集體活動之外,點樣表示自己嘅好感呢。大家當年係道聽途說,係坊間電視電台雜誌學埋啲屎橋,例外冬天除件褸比女仔,去茶樓要幫女仔拉櫈(呢個係我牧師當年非常強調嘅追女秘技,要展示風度)。我問返啲姊妹,十個有十個話太造作,如果唔係女仔真係凍主動問你,可免則免;咩年代仲要幫人拉櫈?唔會有人覺得你有風度,只會覺得你多餘扮晒野。

或者請教身邊經驗豐富嘅兄弟,但佢分分鐘教你,約人出黎見面後,第一下就拖落去,甚至係錫埋去而呢D招數,你永遠唔夠膽做。我果個年代睇《Yes》,而家可能係高登/連登/Discuss/beautyexchange,或者唔知睇埋邊套TVB電視劇,話你唔表白就一定無機會,表白左機會幾微都叫有機會,同射十二碼一樣,一係入,一係唔入。

所以姊妹係教會入面,係會遇到好多神神化化騎騎尼尼嘅「追求者」,佢地總係唔聲唔聲咁add你FB,唔知係咩渠道拎左你電話。當年團契好鍾意整果D通訊錄,有晒所有人電話,全無私隱觀念可言。失驚無神飛個whatapps過黎,有意無意咁出現係你身邊,跟你返埋同一堂崇拜,坐正係你後面,好似成個跟蹤者(stalker)咁。甚至係你唔係好熟佢,一年加理傾唔夠十句時,佢已經認定咗你做佢生命中嘅惟一,選擇表白,話比你聽佢已經祈禱咗三年,同埋睇咗五十本屬靈書,搵過十幾個長者咨詢,好清楚妳係上帝預備比佢果個,希望妳回應上帝,同佢一齊拍拖結婚白頭到老生養眾多。

所以除左果啲一早唔聽教會講嘅男仔,走出去四圍去識女仔,以致佢地可以累積到實戰經驗之外,其他聽話跟教會講咩寧缺莫濫唔好亂黎每段失敗嘅戀情係負擔果啲,自然留係屋企食蕉。即係教會教到班男仔一碌木,成個屬靈毒男咁,得閑睇聖經靈修讀經祈禱,有時間比晒教會事奉,又怪責佢地點解似一碌木,淨係識「先求祂的國和祂的義」,唔受女性歡迎。

作為一個資深單身弟兄,即使學唔黎都好,一樣會觀察到邊款男仔係教會入面較受女生歡迎。

基本上不外乎兩種,第一種當然係筍盤,富二代高大靚仔有型事業有成有樓s係手,係咪愛主靈命好事奉多,姊妹們遇上筍盤似乎唔會好計較。不過呢款比唔上另一款咁受觀迎,另一款就係傳統所講嘅「男人不壞,女人不愛」,口花花無嚟正經四圍撩女,返教會唔係好穩定,但又扮出個樣,願意為妳改變。以我所見,後者係教會入面,堅係溝死女,無數人衝埋去比佢玩。

而最唔受姊妹歡迎,偏偏係教會最推崇果種,注重內在美,「無佳形美容」,敬虔專一,份人謙虛與世無爭,不追求世上榮華,所以世上榮華亦無佢份,一心諗住傳福音造福人群。

其實,如果個女仔一識個男仔就發覺佢好識懂氹人開心,好識照顧你,與異性相處時如魚得水,其實背後不外幾個原因。一係佢原生家庭成屋女人,自細係女人堆大,對上有兩個家姐,對下有一個細妹,老豆係行船成日唔係屋企。其次不外乎係佢閱女無數,係熟手技工,好懂得女性心理,可以好快掌握同你之間嘅關係,氹你歡喜,咁呢類情場殺手鬼見愁、墳場姑爺仔又係唔係教會姊妹想要付托終身果種呢,恐怕又未必。第三,快啲打三條九啦,妳遇到網上情緣騙案。

--

--

馬斯特

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。